Η Ερμιόνη σας συμβουλεύει | Μάρτιος 2016

στις

Όπως είναι γνωστό στους αναγνώστες μας, η γνωστή σε όλους μας κυρία Ευανθία, που βρισκόταν πάντα στο πλευρό των ανθρώπων που είχαν προβλήματα σεξουαλικής κυρίως φύσεως μέσα από τη συμβουλευτική στήλη της στην εφημερίδα Ένωσις, απεβίωσε πριν από έναν περίπου χρόνο, αφήνοντας πίσω της ένα τεράστιο κενό. Κενό το οποίο από σήμερα καλείται να αναπληρώσει η πρωτότοκη θυγατέρα της, Ερμιόνη Ττόππουζου. Ελπίζουμε να ανταποκριθεί στις ανάγκες σας. Η ίδια δηλώνει ότι έχει παραλάβει όλα τα εφόδια από την αγαπητή μητέρα της και είναι έτοιμη να ανταποκριθεί σε κάθε έκκληση βοήθειας από εσάς.

224284777_8d926d6888_b

Κυρία Ερμιόνη,

Πήρα το θάρρος να σας στείλω αυτήν την επιστολή γιατί είμαι πολύ αναστατωμένη. Εδώ και κανέναν μήνα, ο σύζυγός μου, μεγαλοστέλεχος σε μίαν εταιρείαν της οποίας το όνομα δεν μπορώ να αποκαλύψω, φέρεται ολίγον περίεργα. Άρχισε να γυμνάζεται, ενώ ποτέ στο παρελθόν δεν είχεν κάνει κάτι τέτοιο, να ντύνεται ιδιαιτέρως νεανικά και τώρα τελευταία να θέλει να πηγαίνει στην δουλειάν του με το ποδήλατο του γιου μας, παρά τα προβλήματα που έχει με την καρδία του. Ανησυχώ, κυρία Ερμιόνη μου. Τι μπορεί να του συμβαίνει;

Μαρία Κ.

Αγλαντζιά

Αγαπητή μου Μαρία,

Πολύ φοβάμαι ότι ο άντρας σας είναι ένας ττοππουζοκυπραίος που πάσχει από ανίατη ασθένεια και δυστυχώς θα πρέπει να ζητήσεις άμεσα διαζύγιο. Και όταν λέω άμεσα, εννοώ πριν από τις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές. Και αυτό γιατί, με βάση τα συμπτώματά του, πιστεύω ότι έχει σοβαρό σκοπό να ψηφίσει Ξένια Κωνσταντίνου στις εκλογές. Πρέπει να είδε το σποτάκι της στο YouTube και έχει ταυτιστεί μαζί της. Χώρισέ τον πριν να είναι πολύ αργά γιατί κινδυνεύουν και τα παιδιά σας αν αφήσετε αυτόν τον άνθρωπο να συνεχίσει να ζει μέσα στο σπίτι σας.

Κυρία Ερμιόνη μου,

Είμαι λλίον προβληματισμένη για κάποια πράματα τζι έτσι αποφάσισα να σου γράψω πέρκι καταφέρεις να με βοηθήσεις. Τωρά τελευταία ο άντρας μου έσιει κάτι περίεργες απαιτήσεις. Σχεδόν κάθε μέρα κάθεται μπροστά που το κομπιούτερ μόλις σχολάσει που την δουλειάν τζιαι θωρεί ξανά τζιαι ξανά τα βιτεούθκια που φκάλλουν οι υποψήφιοι για τες εκλογές. Ούλλον το απόγευμαν τούτον κάμνει. Αλλά εν κανεί που αποβλακώθηκεν έτσι σκέδιον, μόλις κλείσει τον υπολογιστήν, καυλωμένος, έρκεται τζιαι θέλει να κάμουμεν άγριον σεξ. Εν θα με επείραζεν κανονικά, κυρία Ευτέρπη, αλλά απαιτεί τζιόλας σαν κάμνουμεν σεξ να του λαλώ διάφορα πράματα, ας πούμεν «Είμαι η Σάβια Ορφανίδου και είμαι υποψήφια στις βουλευτικές εκλογές του Μαΐου», τζιαι προς το τέλος άμαν εν’ να χύσει θέλει να του φωνάζω «Ας ξεκινήσουμε!». Εν αντέχω άλλον, κυρία Ερμιονού μου, κάθε μέρα η ίδια ιστορία. Τι πρέπει να κάμω; Να τον χωρίσω; Ένι μπορώ πιον!

Αφρούλλα Ιωάννου

Τσέρι

Αγαπητή μου Αφρούλλα,

Πιστεύω πως δεν πρέπει να σε ανησυχεί αυτή η συμπεριφορά του συζύγου σου. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι λίγη υπομονή, γιατί θεωρώ πως θα του περάσει μόλις τελειώσουν οι βουλευτικές εκλογές του Μαΐου. Ο σύζυγός σας απλώς, ψάχνοντας στο διαδίκτυο τρόπους για να διεγείρει τη σεξουαλική του λίμπιντο, έπεσε πάνω στα σποτάκια των υποψηφίων για τις εκλογές. Προφανώς εκαύλωσεν παρακολουθώντας το επίπεδο των υποψήφιων βουλευτών μας και γι’ αυτό τους παρακολουθεί καθημερινά και σε βάζει να επαναλαμβάνεις τα λόγια τους κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής συνεύρεσης. Αν μείνει μέχρι εκεί, μην ανησυχείς. Αν, όμως, καταλάβεις ότι μπορεί τζιαι να τους ψηφίσει τζιόλας, χώρισ’ τον αμέσως!

Κυρία Ερμιόνη μου,

Ήμουν χρόνια αναγνώστης της στήλης της μητέρας σου τζιαι μπορώ να πω ότι εβοήθησέν με πάρα πολλές φορές. Που τον τζιαιρόν που την εχάσαμεν, όμως, νομίζω ότι εν πάω καλά. Έσιει κανέναν χρόνον που εν μπορώ να καυλώσω. Εδοκίμασά τα ούλλα, κυρία Ερμιόνη μου. Ούτε καν τα χαππούθκια εν εκάμαν τίποτε! Ήμουν απελπισμένος. Απελπισμένος ώσπου τζι εξεκίνησεν φέτος η προεκλογική περίοδος. Ξαφνικά αλλάξαν ούλλα. Μόλις δω κανέναν υποψήφιον βουλευτήν καυλώννω ολόισια. Η καημένη η γεναίκα μου εν με αντέχει άλλον. Μπορεί να νομίζει τζιόλας ότι είμαι ανώμαλος, αλλά ένι ξέρω τι μου συμβαίνει. Κυρία Ερμιόνη μου, βοήθα με. Εν’ να συνεχίσει τούτη η κατάσταση; Εν’ να καυλώννω μόνον άμαν έχουμεν εκλογές; Γιατί μόλις δω την Σάβιαν Ορφανίδου καυλώννω όπως τον έφηβον; Βοήθα με τζιαι νομίζω ότι εν’ να με χωρίσει η γεναίκα μου τζι εν’ να αυτοκτονήσω!

Γιαννής Ιωάννου

Τσέρι

Αγαπητέ μου αναγνώστη,

Τα πράγματα είναι απλά. Σε διεγείρει η σημερινή κατάσταση της κοινωνίας μας που εκφράζεται τόσο παραστατικά στα λεγόμενα των υποψήφιων βουλευτών μας. Σε διεγείρει τόσο πολύ που βρήκες το νόημα της σεξουαλικότητάς σου παρακολουθώντας ανελλιπώς τα βιντεάκια που αναρτούν στο διαδίκτυο. Δεν είναι τόσο σοβαρό όσο φαίνεται. Μάλλον είχες πάντα απωθημένο να γαμήσεις κάποιον βουλευτή της κυπριακής βουλής, κάτι που δεν κατάφερες ποτέ να κάνεις και σου βγαίνει η ανεκπλήρωτη επιθυμία με αυτόν τον τρόπο σήμερα. Μία απλή λύση είναι να πείσεις τη σύζυγό σου να κατεβεί υποψήφια στις επερχόμενες εκλογές. Δεν είναι και τόσο δύσκολο, τόσοι και τόσοι κατεβαίνουν.

Ερμιόνη Ττόππουζου

Σχολιαστε

