Η Ερμιόνη σας συμβουλεύει | Αύγουστος 2016

στις

cccp-museum-7

Ερμιόνη μου,

Τον τελευταίο καιρό με απασχολεί το εξής θέμα και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σου και με τους αναγνώστες σου, γιατί ίσως αντιμετωπίζει και κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα. Το θέμα που με απασχολεί έχει να κάμει με τον σύζυγό μου. Ο άντρας μου –που παρεμπιπτόντως είναι στενός φίλος με τον Βίκτωρα Παπαδόπουλο του Προεδρικού– αντιμετώπιζε εδώ και δυο τρία χρόνια προβλήματα στυτικής δυσλειτουργίας. Εν του εσηκώννετουν δηλαδή. Δοκιμάσαμε τα πάντα, Ερμιόνη μου, και δεν γινόταν τίποτε. Ακόμα και με πόρνη τον άφησα να πάει –πολυτελείας, όχι από εκείνες της παλιάς Λευκωσίας– και δεν κατάφερε να κάμει τίποτε. Άλλο όμως είναι που με απασχολεί εμένα. Το πρόβλημα είναι ότι εδώ και λίγο καιρό, όποτε ακούει κάτι για τις συνομιλίες και όσο φτάνουμε πιο κοντά στην εντατικοποίηση του διαλόγου, το πέος του συζύγου μου όλο και σηκώνεται κάθε μέρα λίγο πιο πολύ. Σήμερα έφτασε στο σημείο να είναι καβλωμένος 24 ώρες το 24ωρο, να μην ξεκαβλώνει με τίποτε και δεν ξέρω τι να κάμω. Η ερώτησή μου είναι η εξής: Μήπως πράγματι οδεύουμε σε λύση μετά από αυτόν τον γύρο των διαπραγματεύσεων; Δηλαδή, κάτι μπορεί να του είπε ο Βίκτωρας του συζύγου μου και είναι σε τέτοια μόνιμη κατάσταση ευφορίας και καβλώματος; Ή άδικα ανησυχώ, Ερμιόνη μου; Σε παρακαλώ, πες μου εσύ που ξέρεις, γιατί ανησυχώ πολύ μπας και καταφέρουν και το λύσουν τελικά.

Μαρία Μ., Άγιος Δομέτιος

Μαρία μου,

Εγώ στη θέση σου δεν θα ανησυχούσα πολύ. Μπορεί να είναι άκρως ανησυχητική η κατάσταση του συζύγου σου, αλλά δεν θα έπρεπε να σε οδηγεί αυτό στο συμπέρασμα ότι οδεύουμε τάχιστα σε λύση. Απλώς ο σύζυγός σου είναι ένας ναινέκος του κερατά –να τολμήσω να υποθέσω μετανοημένος ΑΚΕΛικός;– που τόσο πολύ νιώθει στο πετσί του την ανάγκη για επανένωση, που δεν μπορεί να ελέγξει τα βιολογικά του αντανακλαστικά. Σου προτείνω να το απολαύσεις, αγαπητή μου, όσο διαρκεί, γιατί δεν θα αντέξει για πολύ ακόμα η σιγουριά του για την επερχόμενη λύση. Δώσ’ του ν’ άψει πριν να είναι πολύ αργά.

Κυρία Ερμιόνη μου,

Είδα έναν όνειρον εψές, έναν εφιάλτην δηλαδή, τζιαι προβληματίζει με πολλά. Τζειαμαί που έππεσα να τζιοιμηθώ άνεννοιας, χωρίς σκοτούρες μες στην κκελλέν μου, έτσι πάνω σ’ άνεμον, εμφανίστηκεν ομπρός μου ο Αβέρωφ. Αντελοσσιάστηκα, κυρία Ερμιόνη μου. Εφοήθηκα πολλά, γιατί ήταν ντυμένος με κάτι ρούχα όπως τα στρατιωτικά, τέλεια ξημαρισμένος, σάμπως τζι ετζιυλλιέτουν μες στα χώματα όπως τον σιοίρον, τζι εκράτεν τζιαι έναν καλασνίκωφ πας στον ώμον. Έτσι σιγά σιγά αρκέψαν πίσω του να εμφανίζουνται διάφοροι, έτσι όπως τον Αβέρωφ. Πρώτα ο Μακάριος ο Δρουσιώτης, μετά ο Τορναρίτης ο σκατάς, μετά η Πραξούλλα έτσι όπως τον σκαλαπούνταρον, ο Νίκος ο Αναστασιάδης, ο Ακκιντζί με τον Τταλάτ –μα πού τον αθθυμήθηκα τούτον;– τζιαι τελευταία η Ερατώ η Μαρκουλλή αγκαζέ με την Ελένην την Μαύρου. Τζιαι επερικυκλώσαν με που λαλείς τούτοι ούλλοι τζιαι ελαλούσαν μου ότι ήταν Κούρδοι αντάρτες εις την Συρίαν τζιαι ήταν να πάσιν να πολεμήσουν τους Τούρκους για να ελευθερώσουν το Κουρδιστάν. Ήταν φοητσιάρικοι, Ερμιόνη μου, εν ημπορώ να σταματήσω να τους σκέφτουμαι. Τι λαλείς να σημαίνει τούτον το όνειρον; Λαλείς να σημαίνει ότι εν’ να λυθεί επιτέλους το Κυπριακόν να πνάσουμεν;

Ιωάννα Τριμικλινιώτου, Τριμίκλινη

Αγαπητή μου φίλη,

Κοίταξε, μπορεί να κατέχω αμέτρητα πτυχία ψυχολογίας, ψυχανάλυσης και ψυχοθεραπείας, μπορεί να έχω εντρυφήσει στους μεγάλους ψυχαναλυτές της ανθρωπότητας, αλλά αυτόν τον Φρόυντ ποτέ δεν τον συμπάθησα. Αγαπητή μου, κάποια όνειρα δεν είναι τίποτε άλλο από απλά όνειρα – ή, καλύτερα, όνειρα θερινής νυκτός. Και δεν πιστεύω πως είναι τυχαίο που είδες και τον μακαρίτη (επέθανεν οξά;) τον Ταλάτ σε αυτήν την ομήγυρη. Θυμάσαι, φαντάζομαι, τους ΑΚΕΛικούς τους ξημαρισμένους πώς προσπαθούσαν να μας πείσουν πως ήταν η τελευταία μας ευκαιρία για λύση και πόση χημεία είχαν μαζί με τον δικό μας, τον αείμνηστο (τούτος επέθανεν έννεν;) Χριστόφια. Οπότε μη χαίρεσαι. Ελπίζω να σε βοήθησα.

Κυρία Ερμιόνη,

Επειδή ξέρω ότι έσιετε ευαισθησίες στα θέματα των απλών αθρώπων τούτου του τόπου, επήρα τζι εγώ το θάρρος να σου στείλω τούτην την επιστολήν πέρκι με βοηθήσεις να δω είντα μπου ’ν’ να κάμω με το πρόβλημαν που με απασχολεί. Είμαι ΑΚΕΛικός. Αλλά τούτον εν τζι έσιει σημμασίαν. Έννεν; Εννοώ, θέλω να πω, εν τζι εν’ να με κρίνεις που το είντα μπου ψηφίζω για να με βοηθήσεις. Τέλος πάντων. Έχω το εξής πρόβλημαν τζι εν ηξέρω τι να κάμω: Μιαν ζωήν εψήφιζα το κόμμαν. Μιαν ολόκληρην ζωήν. Τζιαι Ιακώβου εψήφισα τζιαι Χριστόφιαν, ακόμα τζιαι Μαλάν για να μεν πουν το λόον τους οι συντρόφοι. Τωρά όμως εζώσαν με τα φίθκια, κυρία Ερμιόνη μου. Ακούω κάτι κουβέντες ότι το ΑΚΕΛ εν’ να κατεβάσει τον Λιλλήκαν στις επόμενες εκλογές για να τον ιψηφίσουμεν. Εν’ αλήθκεια, κυρία Ερμιόνη μου, εσύ που είσαι μες στα πράματα; Υπάρχει τέθκοια περίπτωση; Τζι εμείς οι αγνοί αθρώποι, οι λαϊκοί, είντα μπου ’ν’ να κάμουμεν; Να τον ιψηφίσουμεν τζιαι σικκιμέ; Παναΐα μου, εν’ πολλά δύσκολη η απόφαση!

Πανίκκος Γεωργίου, Καϊμακλί

Αγαπητέ μου κύριε Πανίκκο,

Άμε μαυροσσιυλλοΰρευκε που λαλούν τζιαι στα χωρκά σας.

Σχολιαστε

